Your biggest fan-kapitel 18

Previosly:
- We are fihting about who of us who will marry that guy, svarade Molly och Louis såg ännu ledsnare ut samtidigt som jag såg ett uttryck i Niall's ansikte som jag inte kunnde lista ut.
- Noo, Molly you can take him, sa Niall och alla tittade förvånat på honom innan han fortsatte.
- Beacuse Sandra! You are the future misses:Horan, när han sa det kunde jag inte sluta skratta, och Niall tittade förolämpat på mig.
- We takes my last name, beacuse your meens "the whore" in Swedish, när jag sa det anndades han lättat ut och log mot mig. Jag satte mig bredvid Niall men såg att Molly höll sig så långt bort från Louis som möjligt. Jag log åt tanken på att Niall just sagt att han skulle vilja gifta sig med mig men Molly och Louis fanns fortfsrande kvar där i bak huvudet.
- We are fihting about who of us who will marry that guy, svarade Molly och Louis såg ännu ledsnare ut samtidigt som jag såg ett uttryck i Niall's ansikte som jag inte kunnde lista ut.
- Noo, Molly you can take him, sa Niall och alla tittade förvånat på honom innan han fortsatte.
- Beacuse Sandra! You are the future misses:Horan, när han sa det kunde jag inte sluta skratta, och Niall tittade förolämpat på mig.
- We takes my last name, beacuse your meens "the whore" in Swedish, när jag sa det anndades han lättat ut och log mot mig. Jag satte mig bredvid Niall men såg att Molly höll sig så långt bort från Louis som möjligt. Jag log åt tanken på att Niall just sagt att han skulle vilja gifta sig med mig men Molly och Louis fanns fortfsrande kvar där i bak huvudet.

Harrys perspektiv:
Jag låg i min säng och tittade upp i taket. Jaha vad skulle man göra nu? Vi var i London jag hade hamnat i säng med Sandra som är Nialls flickvän, och han förlä henne och hon ville ha honom tillbaka. Varför behövde jag alltid gå och kära ner mig i fel personer? Jag satte i headsettet i öronen och skruvade upp musiken på högsta volym. Det var Jonas Brother's låten "Your biggest fan" den var bra. Jag gillade den, det var som en hyllningslåt till alla tjejer och kvinnor därute. Jag satte mig upp och plockade upp mobilen. Jag kunde inta bara ligga här, så jag reste mig och tog fram Sandras nummer. "Hey babe! Party tonight? Ask the other to!<3<3<3" skrev jag och tryckte på skicka. "Yuep where on! Just gona ask Liam if he will come to<3<3<3!" svarade hon jag log. Hon hade också skrivit hjärtan, det måste ju betyda något eller hade hon bara gjort det för att jag gjort det? Jag stod en lång stund och tänkte men släppte det sedan. Hon var med Niall och snart skulle dom väll gå ut med det offentligt.
Sandras perspektiv:
Jag gick mot Liams och Nialls rum med små trippande steg. Zayn hade sagt att jag inte skulle gå, men alla vet väll at när någon säger gör inte så eller gå inte dit så måste man göra det. Jag knackade på dörren men när ingen öppnade smög jag in och gick mot Liams rum. När jag kom in blev jag som förstenad. Liam hade en tjej där och dom var nakna, ja och jag såg hela Liams "ni vet vad" sak och jag bara stirrade, stirrade för att det int efanns något bättre att göra. Liam ryckte till sig ett täcke men tjejen gick modigt fram till oss.
- Do you wanna join? frågade hon och sträckte sig efter min hand.
- No, sa Liam samtidigt som jag skakade på huvudet.
- Why not, sa tjejen och jag kunde urskilja en liten rysk brytning.
- She is my friends girlfriend! sa Liam och jag stod fortfarande som paralyserad och stirrade med hakan släpandes i golvet. Tjejen nickade och jag bara stod.
- It's maybe good if you leave now so Sandra and I can talk, sa Liam och tittade på tjejen samtidigt som han såg ut som en kokt hummer i fejset. Tjejen nickade och började virvla runt i lägenheten för att hitta allt hon hade. Liam verkade tycka det var jobbigt att h aen naken tjej i rummet när kompisens flickvän var på besök så jag gick fram och kramade honom och sedan klappade jag honom på axlen innan jag lät armen falla ner vid min sida. När tjejen lämnade rummet vinkade hon och jag och Liam vinkade tillbaka.
- So what do you want to talk about? I can talk about everything, men sedan slog det mig att det var ljug för jag skulle aldrig kunna prata sex eller sånt med Liam, det var för personligt det var knappt så att ja berättade för tjejerna.
- Molly, sa han bara och jag log åt hans gulliga accent.
- What do you wanna know? frågade jag och han funderade en stund.
- Favourit movie, culour, artist, her crush and if she have feelings for Louis in real.
- Well her favourit movie is all the saw movies, her favourit culour is green and pink, favourite artist well she loves the band Paramore, and she have an crush on Jonny Depp as Jack Sparrow, and I don't know! She likes you to, even more I think, sa jag ärligt och hans ansikte lös upp.'
- You think! frågade han och jag nickade. Han ställde sig upp och hade tydligen glömmt att han var naken för täcket åkte ner på marken och jag såg hela "ni vet vad" igen.
- Whoops... I'm so sorry for that, sa han och rodnade.
- Well I hope you are! sa jag argt och rodnade.
- Sandra you are cute when you blushes, sa han och satte sig tätt in till mig. Han lutade sin panna mot min och jag tog ett djupt andetag. Han lutade sig sakta mot mig och jag rös när hans läppar nuddade mina.
- That wasn't good, sa vi samtidigt och började skratta.
- Never again, sa jag och trillade ner på golvet och efter 3 sekunder låg Liam också på golvet. Han tittade på min läppar och lutade sig fram och kysste mig igen mer passionerat denna gången. Jag lät mig dras in i hanns famn och jag trasslade in min aben i hans.
Han drog sig tillbaka och log.
- I don't need Molly anymore, jag log.
- And i will dump Niall for you, sa jag och han tittade mig i ögonen.
- You promise? frågade han och jag nickade. Vad gör du Sandra, ska du bli värsta playern nu också! Att vara otrogen mot sin kille med två killar på en dag! Du e fan otolig! tänkte jag men låg kvar i Liams nakna famn.
- Well then when will you tell Niall? frågade han och jag ryckte på axlarna.
- Whenever you want me to, svarade jag sedan för att han skulle fatta att jag kunde gör det när han tyckte att det var okej.
- Then what are we waiting on? frågade han och log stort mot mig och jag ryckte på axlarna igen. Jag skakade och han satte sig upp och drog med mig.
- You are shaking! Are you afraid? sa och frågade han. Jag skakade på huvudet.
- We'll do it now! sa jag och han tittade osäkert på mig. Han satte mig i sin säng medans han själv gick in i garderoben för att ta på sig nya kläder. Sedan tog han min hand och vi gick i seg takt fram till Zayns och Pauls dörr. Jag tryckte sakta ner handtaget och när jag öppnades möttes jag av en gråtande Niall och Louis, Zayn, Harry och Molly som försökte satt bredvid och försökte trösta honom.
- What's going on? frågade jag och släppte snabbt Liams hand.
- You will break up, so you can be whit Liam, snyftade Niall och jag stirrade chockat på honom. Hur kunde han veta.
- I saw you kissing eatcother, sa han och tittade på mig med sina blå vackra ögon som nu vr rödkantade av gråt.
- You guys will allways have the girls atention !skrek han och fortsatte sedan med lugnare röst.
- Some girls don't even hug me. They hug everyone else exept from me, what have I done wrong, why don't they like me? han tittade frågande på mig.
- Ohh Niall I still love you, sa jag och sjönk ner på knä bredvid honom.
- It's just that me and Liam is a better match, jag tittade på honom men när han inte tittade på mig skakade jag honom våldsamt.
- Look at me! Can't you see that I'm sorry! But sometimes you have to break someone so they can be better later, sa jag och fattade inte ett skit av vad jag själv sagt! Niall skakade på huvudet.
- How can you? snyftade han och jag kramade honom.
- Niall trust me! This i snot easy but I have to do it. There some girl or girls who gonna love you the way that i can't, you deservs someone better, sa jag och han lutade huvudet mot mitt bröst.
- But I'm really, really in love whit you, sa han och tittade på mina händer som höll hans.
- And I'm really in love whit you to, viskade jag och han tittade mig i ögonen...

Så ett litet inlägg i dag! Nu ska jag titta över lite med den andra novellen och dom som har anmält sig för att vara med!

Kommentarer
Postat av: Maja P

Jag bor ca 40 min bort från varberg, I kungsbacka bor jag :)

2012-05-06 @ 13:56:39
URL: http://bedersen.blogg.se/
Postat av: Jennifer

klart vi kan göra ett länkbyte:) länkar din i inlägg och menyn nu :)

2012-05-06 @ 16:01:46
URL: http://iwish1d.devote.se
Postat av: Linn

hej kapitlet var bra jag fattar inte att det är andra gången hon bedrar niall! men jag hoppas inte att han förlåter henne den här gången

2012-05-06 @ 19:30:03
URL: http://nellialinni.bloggo.nu
Postat av: Maja Pedersen

Sv; Haha, tack! :)

2012-05-07 @ 07:57:00
URL: http://bedersen.blogg.se/
Postat av: Anna

Är det bara jag som tänker på att Sandra är ganska horig? Hon har legat med Harry, kysst Liam och hon är/var ihop med Niall?...

2012-05-08 @ 07:56:55
URL: http://annalovisanilsson.devote.se
Postat av: Elin

Länkbyte? :)

2012-05-08 @ 10:37:03
URL: http://directionslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0